.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سمت احتمالی کردان در صورت برکناری توسط مجلس
حمایت شخص احمدی نژاد از کردان به حدی قوی است که اگر مجلس به استیضاح او رأی دهد و برکنارش کند ، رئیس جمهور ، همچنان از کردان استفاده خواهد کرد و احتمالاً وی را به سمت ...
سمت احتمالی کردان در صورت برکناری توسط مجلس

یک منبع نزدیک به وزیر کشور از تصمیم رئیس جمهور برای دفاع قاطعانه از علی کردان و حمایت از او حتی در صورت برکناری اش در جریان استیضاح خبر داد.

وی که با خبرنگار عصرایران گفت و گو می کرد تصریح کرد: رئیس جمهور همچنان معتقد است که کردان یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت کشور بوده و جریان های اخیر در اعمال فشار بر وی ریشه های سیاسی دارد و غیر منصفانه است.

به گفته این منبع مطلع ، حمایت شخص احمدی نژاد از کردان به حدی قوی است که اگر مجلس به استیضاح او رأی دهد و برکنارش کند ، رئیس جمهور ، همچنان از کردان استفاده خواهد کرد و احتمالاً وی را به سمت رئیس دفتر خویش منصوب خواهد کرد و به علاوه حکم مشاوره هم برای او خواهد زد.

وی در پایان گفت: هم اکنون رایزنی های سنگینی برای متقاعد کردن نمایندگان برای ابقای کردان در حال انجام است و تیم سیاسی و پارلمانی او ، هنوز از کسب رأی اعتماد مجدد از مجلس هشتم ناامید نیستند ، هر چند که طراحان اصلی استیضاح تا کنون کوتاه نیامده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.